Categories: BugünGÜNDEM

:پیام تسلیت حسین داداش زاده تاجر ایرانی

پیام تسلیت حسین داداش زاده تاجر ایرانی:

تاجر جوان ایرانی حسین داداش زاده در پیامی شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران آقای سید ابراهیم رئیسی وزیر امور خارجه دکتر آقای حسین امیرعبداللهیان، امام جمعه تبریز آقای آیت الله آل هاشم، استاندار تبریز آقای دکتر مالک رحمتی، محافظ رئیس جمهور سردار سیدمهدی موسوی، سرهنگ سید طاهر مصطفوی و سرهنگ محسن دریانوش و سرگرد بهروز قدیمی در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفتند.

 

 

 

حسین داداش زاده تاجر موفق ایرانی مقیم ترکیه در پیامی تسلیت گفت:

 

رئیس جمهور ما آقای سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور موفق کشورمان بود و خدمات بزرگی به کشورمان داشت. او فردی بود که به فکر مردم بودند و برای حل مشکلات مردم تلاش می کردند و خود را از جنس مردم می دانستند . او همیشه صدا و گوش مسلمانان بودندند ایشان رئیس جمهوری بودند که به اسلام خدمت کردند.ایشان همیشه خواستار اتحاد مسلمانان بوند.رئیس‌جمهور ما همواره در تلاش بودند تا مشکلات مربوط به تجارت را حل کنند و از دست دادن رئیس‌جمهوری مثل ایشان برای ما دردناک می باشد و عمیقاً متأسفیم. خاطرات بی نظیر ایشان همیشه در قلب ما باقی خواهد ماند. روحشان قرین رحمت و مکانشان بهشت باشد.

وزیر امور خارجه ما آقای دکتر امیر عبداللهیان فردی بسیار موفق و ارزشمند بودند، ایشان محبت مردم را به دست آورده بودند، کسی بودند که هر کجای دنیا که می رفتند با عشق ایرانیان مورد استقبال قرار می گرفتند و از جمله افرادی بودند که همیشه خود را در بین مردم میدیدند.وزیر امور خارجه ی ما مرد بسیاری ارزشمندی بودند و که برای منافع کشور هر کاری که لازم بود انجام می دادند. ما از، از دست دادن ایشان بسیار ناراحتیم. روحشان قرین رحمت و مکانشان بهشت باشد.

 

امام جمعه تبریز آقای آیت الله آل هاشم که از چهره های محبوب شهر تبریز و منطقه آذربایجان شرقی بودند و از درگذشت ایشان بسیار متاسفیم. آقای آیت الله آل هاشم فردی بسیار ارزشمند بودند وحواسش به همه بود و همه به سراغش می رفتند تا مشکلش را به او بگویند، او واقعاً از ناراحتی مردم ناراحت میشد و سعی می کردند تا مشکلات آنان را حل کنند.ایشان واقعاً مردمی بودند. روحشان قرین رحمت و مکانشان بهشت باشد.

استاندار تبریزآقای دکترملک رحمتی:استاندار جوان و ارزشمند ما پیگیر مشکلات همگان بودند و خدمات شایانی به توسعه و بالندگی تبریز و منطقه آذربایجان شرقی ارائه دادند و همیشه در دفترشان به روی عموم مردم باز بود. ما از،از دست دادن دولتمردی که کارش خدمت به مردمش بود متاسفیم. روحشان قرین رحمت ومکانشان بهشت باشد.

خداوند شهدای خدمتگزار ما در سانحه هلیکوپتر، محافظ ریاست جمهوری سیدمهدی موسوی، سرهنگ سید طاهر مصطفوی و سرهنگ محسن دریا نوش و سرگرد بهروز قدیمی را بیامرزد و روحشان قرین رحمت و مکانشان بهشت باشد.

 

 

پیام تسلیت آقای حسین داداش زاده تاجر ایرانی به شهدای خدمت

مایلم از نمایندگان مجلس، شهرداران و بازرگانان از فرستادن پیام های تسلیت و ابراز همدردی برای شهدای سانحه هلیکوپتر که به شهادت رسیدند تشکر و قدردانی کنم.زیرا ایران و ترکیه خواهر و برادری هستند که صدها سال است با یک فرهنگ زندگی می کنند. ایران و ترکیه به عنوان دو کشور برادر ساکن در این جغرافیا همیشه در کنار یکدیگر بوده ایم. باشد که برادری ما جاودانه باشد، باز هم از همه کسانی که در درد ما شریک هستند سپاسگزارم. شهدای خدمت ما در آرامش باشند.

عبدالله ییغیت_ترکیه

zline

Share
Published by
zline

Recent Posts

Birleşik Rusya, Lipetsk bölgesi valisi seçimi için Igor Artamonov’u aday gösterdi

Birleşik Rusya, Lipetsk bölgesi valisi seçimi için Igor Artamonov’u aday gösterdi 2024 Bölgesel parti konferansına…

8 saat ago

Мемлекет басшысы БАҚ өкілдерін марапаттады

Жаңалықтар Ақорда Мемлекет басшысы БАҚ өкілдерін марапаттады 2024 жылғы     https://x.com/aqorda_press/status/1806269443003011368   28 маусым…

10 saat ago

Devlet başkanı medya temsilcilerini ödüllendirdi

Olaylar Akorda Devlet başkanı medya temsilcilerini ödüllendirdi 2024     https://x.com/aqorda_press/status/1806269443003011368     28 Haziran…

11 saat ago

Глава Кабардино-Балкарской Республики Казбек Коков возглавил список «Единой России» на выборах в республиканский парламент

Глава Кабардино-Балкарской Республики Казбек Коков возглавил список «Единой России» на выборах в республиканский парламент 2024,…

13 saat ago

AK PARTİ MARDİN İL BAŞKANLIĞI’NA SÜPRİZ ADAY H.VEYSİ TALAYHAN

AK PARTİ MARDİN İL BAŞKANLIĞI'NA SÜPRİZ ADAY H.VEYSİ TALAYHAN AK Parti Mardin İl Başkanı A.…

15 saat ago

В Туле «Молодая Гвардия Единой России» организовала урок мужества для студентов

В Туле «Молодая Гвардия Единой России» организовала урок мужества для студентов 2024, Активисты пригласили на…

16 saat ago